luni, 12 septembrie 2011

retraim copilarii


sambata a fost o alta zi superba. ne-am trezit tarziu, am baut cafea tare cu un strop de lapte, am plecat sa mancam la o terasa unde ne mutam sa nu ne prinda soarele din urma, am plecat in mall am facut shopping, am cumparat mocasini turqoise si ne-am hotarat sa mergem la film. cum ce film ? SRUMPFII, bineinteles. pe care mi-am dorit sa il vad de acum o saptamana cand a avut premiera. era fara 3 minute cand am ajuns in cinema, am fugit pe acolo, am cumparat repede biletele, am luat cola la 750 ml si popcorn urias, am luat ochelarii 3d si am intrat in sala tocmai cand incepea genericul. ce noroc!
filmul e MI-NU-NAT, trebuie sa mentionez. toate personajele sunt asa cum mi le aminteam din desenele copilariei. cu regret insa, bebe strumpf nu este de gasit in film, probabil ca nu se hotarase papa strumpf sa faca al o 100-lea copil, in film sunt doar 99 de strumpfi, probabil va urma si o a doua parte si cu micutul cu pampers la fundulet.
Gargamel insa, e la locul lui si e urat si rau din cale-afara, dar strumpfii tot il doboara.

Asadar, va propun s-o strumpfiti la locul faptei si sa ii vedeti pe micutii albastri in actiune. Credeti-ma, se merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu