joi, 15 septembrie 2011

cinefil


am fost aseara iarasi la film, v-am spus deja ca mi-am propus sa devin cinefila:).
de data aceasta, am ales, la locul faptei filmul Columbiana, un thriller de exceptie, as putea adauga...
Mi-a placut si vi-l recomand iar numele Cataleya mi-a atras atentia intr-un mod pozitiv. Suna foarte dragut. Asadar, in Columbiana este vorba despre o fetita careia i-au fost asasinati parintii si care devine asasin platit cu unica dorinta de a-si razbuna parintii. Reuseste pana la urma, dupa 23 de crime comise in lant, sa devina un asasin cu amprenta, recunoscut ca un geniu de catre cia si fbi. Iar, pana in final, desenand fiecare victima de a sa cu o Cataleya (floare care creste intr-un singur loc de pe pamant), sa isi aduca dusmanii aproape. In final, dupa o serie de alte crime, din ce in ce mai ingenioase ( de remarcat secventa "Shark eats ... shark") reuseste sa il prinda pe Don Louis, iar cu un singur ordin "EAT" acesta sa fie devorat de rotweilleri ei credinciosi.

Super, vi-l recomand cu drag. Chiar are substanta!
AAA si sa nu uitam, Zoe Saldana e de senzatie!

Un comentariu:

  1. si noi ne-am pus pe vazut filme; ai mers la PINA? tb sa il vezi neaparat, o sa vezi de ce:)

    RăspundețiȘtergere