marți, 13 septembrie 2011

nu mai fiti mai suparati!


doamne, ce ciudati pot fi oamenii cateodata. e posibil ca dupa 4 zile in care nu ne-am vazut sa te superi dintr-o prostie si sa pleci? ca la copiii aia mici "mi-am luat jucaria si am plecat in camera cealalata". bai nene, v-ati strumpfit de tot?
o viata avem, cu totii, si daca nu o luam la caterinca o sa faca ea un misto cumplit cu noi. hai sa ne vedem de ale noastre, sa fim asa cum trebuie sa fim: veseli, draguti, frumos imbracati, respectuosi si amabili. eu imi fac treaba mea de femeie: ma trezesc, ma spal, ma fardez, fac cafeaua, pun mancarica la pachet, calc hainutele, le pun frumos, ma imbrac, ma incalt si plec, lasandu-le pe toate in ordine.
adica imi doresc foarte tare sa fiu corecta, sa vad, poate si reusesc...
intre timp, trebuie sa mentionez ca am cumparat in casa prigat cu 12% pulpa de portocale, ca sa ne lasam de cola, nu mai mananc atat de multe dulciuri, prefer guma de mestecat wrigley spearmint de cate ori imi scade glicemia:).

numai bine va doresc si voua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu